Skip to main content

میرے دادا پائندہ خان اور دادی امیر جان

 میرے دادا پائندہ خان اور دادی امیر جان

میرے دادا پائندہ خان اور دادی امیر جان میری زندگی کے وہ دو ستون ہیں جن کی یادیں، قربانیاں، اور محبتیں آج بھی میرے دل میں نقش ہیں۔ یہ دو ہستیاں نہ صرف میرے خاندان کی بنیاد تھیں بلکہ ہماری زندگیوں میں ان کا کردار بے حد اہم اور منفرد تھا۔ دادا اور دادی دونوں نے اپنی زندگیوں میں ایسی مثالیں قائم کیں جو نسلوں تک یاد رکھی جائیں گی۔

دادا پائندہ خان کی شخصیت

میرے دادا، پائندہ خان، ایک مضبوط اور محترم شخصیت کے مالک تھے۔ اگرچہ میں نے انہیں براہ راست نہیں دیکھا، لیکن خاندان کے بزرگ اور والد صاحب کی زبانی ان کی زندگی کے کئی واقعات اور کہانیاں سنی ہیں۔ دادا کا کردار ہمارے خاندان میں مرکزی حیثیت رکھتا تھا۔ وہ ایک سادہ، ایماندار، اور دیانتدار انسان تھے، جنہوں نے اپنے خاندان کی عزت اور وقار کو ہمیشہ مقدم رکھا۔

دادا کی زندگی کی سب سے بڑی خوبی ان کا صبر اور تحمل تھا۔ وہ ایک سادہ گاؤں کے رہائشی تھے اور انہوں نے اپنی زندگی کے بیشتر حصے کو محنت اور خدمت میں گزارا۔ ان کی وفات میرے والد کے بچپن میں ہی ہو گئی تھی، لیکن ان کی شخصیت کا اثر آج تک ہمارے خاندان پر موجود ہے۔

پائندہ خان کا تعلق لوسر شرفو جیسے چھوٹے گاؤں سے تھا، جہاں ہر شخص ایک دوسرے کا ساتھ دیتا تھا۔ گاؤں کی زندگی میں سادگی، دیانتداری، اور اخلاص جیسے اوصاف کا گہرا اثر تھا، اور میرے دادا ان تمام صفات کی مجسم مثال تھے۔ انہوں نے اپنی زندگی میں محنت، دیانت، اور خلوص سے ہر رشتہ نبھایا۔

بزرگوں سے سننے میں آیا ہے کہ میرے دادا پائندہ خان کا خاندان کشمیر کے کسی علاقے سے ہجرت کر کے لوسر شرفو میں آباد ہوا تھا۔ یہ ہجرت پاکستان بننے سے بہت پہلے کی گئی تھی اور اسی دوران ہمارے خاندان نے لوسر کو اپنا مستقل ٹھکانہ بنا لیا۔ اس دور میں لوگ زمین اور بہتر زندگی کی تلاش میں مختلف علاقوں کی طرف نقل مکانی کرتے تھے، اور شاید اسی جستجو میں ہمارے آباؤ اجداد نے کشمیر سے لوسر کا رخ کیا۔ یہاں آ کر انہوں نے اپنی زندگی کا آغاز کیا، زمینیں آباد کیں، اور گاؤں میں عزت و مقام حاصل کیا۔ آج بھی ہمارے خاندان کی جڑ یں اسی گاؤں میں پیوستہ ہیں، جہاں ہمارے بزرگوں نے اپنے نئے سفر کا آغاز کیا تھا۔

دادی امیر جان کی محبت بھری زندگی

میری دادی، امیر جان، ایک عظیم خاتون تھیں جنہوں نے اپنی زندگی میں محبت، شفقت، اور خدمت کی اعلیٰ مثالیں قائم کیں۔ ان کا نام آج بھی ہمارے دلوں میں احترام اور محبت کے ساتھ لیا جاتا ہے۔ دادی کی زندگی میں ان کی سب سے بڑی خوبی ان کا ہر ایک کے ساتھ حسن سلوک تھا۔ وہ اپنے گھر کے ساتھ ساتھ معاشرتی زندگی میں بھی ہر کسی کی خیرخواہ تھیں۔

دادی کی زندگی کا اہم حصہ میرے بچپن کے وہ لمحات ہیں جب وہ میرے ساتھ وقت گزارا کرتی تھیں۔ ان کا وہ معمول جس میں وہ مجھے مسجد میں چھوڑتیں اور پھر مغرب کے بعد دودھ پلانے آتی تھیں، میرے دل میں ایک خاص مقام رکھتا ہے۔ ان کا یہ معمول ان کی محبت اور خدمت کی علامت تھا، جس نے میری زندگی پر گہرا اثر ڈالا۔ محلے کے لوگ اور بچے سب جانتے تھے کہ مغرب کی نماز کے بعد "راجے کی دادی" دودھ لے کر آتی ہیں۔ یہ محبت بھرا عمل آج بھی میری یادوں کا حصہ ہے۔

دادا اور دادی کی مشترکہ قربانیاں

دادا اور دادی کی زندگی میں محبت، اخلاص، اور قربانیوں کی بے شمار مثالیں موجود تھیں۔ دادا پائندہ خان نے اپنی زندگی میں سخت محنت کی، اور اپنی اولاد کو ایک بہتر زندگی دینے کے لیے ہر ممکن کوشش کی۔ ان کی وفات کے بعد دادی نے خاندان کو سنبھالا اور بچوں کی پرورش کی ذمہ داری نبھائی۔

دادا کی وفات کے بعد دادی نے نہ صرف ایک والدہ کا کردار ادا کیا بلکہ ایک باپ کی طرح بھی اپنے بچوں کو سنبھالا۔ وہ بچوں کی تربیت اور تعلیم میں خاص دلچسپی رکھتی تھیں اور انہیں زندگی کے ہر موڑ پر رہنمائی فراہم کرتی تھیں۔ ان کا مقصد اپنے بچوں کو بہترین اخلاقی تعلیم دینا تھا تاکہ وہ زندگی میں کامیاب ہو سکیں۔

دادا پائندہ خان کی وفات کے بعد دادی امیر جان کا کردار مزید نمایاں ہو گیا۔ انہوں نے اپنے خاندان کے لیے قربانیاں دیں اور اپنے بچوں کی زندگی کو بہتر بنانے کے لیے ہر ممکن کوشش کی۔ وہ نہایت مضبوط عورت تھیں جنہوں نے مشکلات کا سامنا کیا لیکن کبھی ہمت نہیں ہاری۔

گاؤں کی زندگی اور دادا دادی کا کردار

لوسر شرفو کا گاؤں ہماری زندگیوں کا مرکز تھا۔ یہ گاؤں نہایت سادہ اور پرسکون تھا، جہاں ہر کوئی ایک دوسرے کا خیال رکھتا تھا۔ دادا پائندہ خان نے گاؤں میں اپنی عزت اور مقام بنایا تھا، اور وہ لوگوں کے لئے ایک مثالی شخصیت تھے۔ وہ ہمیشہ دوسروں کی مدد کرتے تھے اور ہر کوئی ان کا احترام کرتا تھا۔

دادی کا بھی گاؤں میں بہت احترام تھا۔ وہ ایک نہایت رحم دل اور خوش اخلاق خاتون تھیں، جو ہمیشہ دوسروں کی مدد کے لئے تیار رہتی تھیں۔ گاؤں کے لوگ ان کی عزت کرتے تھے اور ان کی مشوروں کو بہت اہمیت دیتے تھے۔ دادی نے نہ صرف اپنے خاندان کی پرورش کی بلکہ گاؤں کے لوگوں کے ساتھ بھی تعلقات بنائے اور انہیں ہمیشہ خوش رکھنے کی کوشش کی۔

دادا اور دادی کی محبت اور ان کا ایک دوسرے کے ساتھ احترام گاؤں کے لوگوں کے لیے ایک مثال تھا۔ ان کا رشتہ محبت اور اعتماد پر مبنی تھا، اور وہ ایک دوسرے کی ہر مشکل میں ساتھ دیتے تھے۔ دادا کی وفات کے بعد بھی دادی نے ان کی یاد کو زندہ رکھا اور ان کی تعلیمات کو ہمیشہ اپنے بچوں تک پہنچایا۔

راولپنڈی میں نئی زندگی کا آغاز

لوسر شرفو سے راولپنڈی شفٹ ہونا ہمارے خاندان کے لئے ایک بڑی تبدیلی تھی۔ شہر کی زندگی گاؤں سے بہت مختلف تھی۔ دادا کی وفات کے بعد دادی نے نئے حالات میں بھی اپنی ذمہ داریاں نبھائیں۔ شہر میں زندگی کی تیز رفتاری اور مختلف ماحول نے ہمیں بہت کچھ سکھایا، لیکن دادی کی محبت اور خدمت کا انداز کبھی نہیں بدلا۔

راولپنڈی میں ہم نے نئی زندگی کا آغاز کیا، لیکن دادا اور دادی کی وہ یادیں جو لوسر شرفو میں تھیں، ہمیشہ ہمارے ساتھ رہیں۔ دادا کی محنت اور دادی کی قربانیاں آج بھی ہمارے خاندان کے ہر فرد کی زندگی میں موجود ہیں۔ دادا اور دادی دونوں نے ہمیں سکھایا کہ محبت، اخلاص، اور قربانیوں کی زندگی میں کیا اہمیت ہے۔

دادی کی بیماری اور وفات

دادی امیر جان کی زندگی کے آخری دن ہمارے خاندان کے لئے بہت مشکل تھے۔ جب وہ بیمار ہوئیں تو انہیں راولپنڈی صدر کے ایک ہسپتال میں داخل کیا گیا۔ چند دن کے علاج کے بعد، وہ اپنے خالق حقیقی سے جا ملیں۔ ان کی وفات نے ہمیں ایک گہرے صدمے میں ڈال دیا، لیکن ان کی محبت اور قربانیوں کی یادیں ہمیشہ ہمارے دلوں میں زندہ رہیں گی۔

دادی کی وفات کے بعد ہم نے ان کی تدفین لوسر شرفو کے قبرستان میں کی، وہی گاؤں جہاں ہم نے اپنا بچپن گزارا اور جہاں دادا پائندہ خان کی یادیں بھی زندہ تھیں۔ یہ وہی قبرستان تھا جہاں دادا کی بھی تدفین ہوئی تھی، اور اب دادی بھی ان کے ساتھ ابدی آرام کی نیند سو گئیں۔

دادا دادی کی محبت کی میراث

میرے دادا پائندہ خان اور دادی امیر جان کی محبت، قربانیاں، اور تعلیمات آج بھی ہمارے خاندان میں زندہ ہیں۔ ان دونوں نے ہمیں سکھایا کہ زندگی میں محبت اور اخلاص کی کتنی اہمیت ہے۔ دادا کی محنت اور دادی کی خدمت نے ہماری زندگیوں پر گہرا اثر ڈالا۔

ان کی زندگیاں ہمارے لئے ایک مثال ہیں کہ کس طرح مشکل حالات میں بھی ہمت نہیں ہارنی چاہیے اور کس طرح محبت اور قربانیوں سے زندگی کی مشکلات کو آسان کیا جا سکتا ہے۔ آج جب میں اپنی زندگی کے مختلف مراحل سے گزرتا ہوں، تو دادا دادی کی محبت اور تعلیمات میرے ساتھ ہوتی ہیں۔

میرے والد اور میری پھوپی صرف دو بہن بھائی تھے، جن کی وفات ہو چکی ہے۔ ان کی یادیں ہمارے دلوں میں ہمیشہ زندہ رہیں گی۔ ہم دعا گو ہیں کہ اللّٰہ پاک ہمارے دادا، دادی، والد، اور پھوپھی کو اپنے جوارِ رحمت میں اعلیٰ مقام عطا فرمائے اور ان کے درجات بلند کرے۔ ان کی محبت، قربانیاں، اور شفقت ہمیشہ ہماری زندگیوں میں رہیں گی، اور ان کے لیے ہماری دعائیں ہمیشہ جاری رہیں گی۔ آمین۔

ان کی یادیں اور ان کا درس ہمیشہ ہمارے خاندان کے لئے ایک مشعل راہ رہیں گے۔

تحریر و تحقیق

عطاءالمنعم

واہ کینٹ پاکستان

.

.

Comments

Popular posts from this blog

House Designing

Round Stair

Online Training Courses

Online Training Courses Well Control School Overview Well Control School (WCS) offers IADC and IWCF accredited well control training for drilling, workover/completion, coiled tubing, snubbing and wireline operations. WCS courses are available in instructor-led, web-based and computer-based format, and are accredited by IACET for CEU credits at the introductory, fundamental and supervisory levels. System 21 e-Learning The System 21 e-Learning program provided by Well Control School uses interactive tasks and role-playing techniques to familiarize students with well control concepts. These self-paced courses are available in web-based and computer-based format. This program offers significant cost savings, as training is available at any location and any time around the world with 24/7 customer support. Classroom Training Well Control School provides IADC and IWCF accredited courses led by certified subject-matter experts with years of field experience. Courses are of

میں آپ کے لئے مضامین اور بلاگ لکھوں گا

میں آپ کے لئے مضامین اور بلاگ لکھوں گا کیا آپ کو ایسے اعلی معیار کے، دلچسپ مواد کی ضرورت ہے جو آپ کے سامعین سے ہم آہنگ ہو؟ تو پھر آپ کی تلاش ختم ہوئی! میں ایسے مضامین اور بلاگ پوسٹس لکھنے میں مہارت رکھتا ہوں جو آپ کی مخصوص ضروریات اور مقاصد کے مطابق ہیں۔ مختلف صنعتوں اور موضوعات کی گہری تفہیم کے ساتھ، میں ہر تحریر کو نہ صرف معلوماتی بلکہ دلکش اور قارئین کی توجہ برقرار رکھنے کے لئے تیار کرتا ہوں۔ میری تحریری خدمات کیوں منتخب کریں؟ حسب ضرورت مواد: ہر مضمون یا بلاگ پوسٹ آپ کے برانڈ کے لئے خصوصی طور پر تیار کی جاتی ہے، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ یہ آپ کی آواز، انداز اور مقاصد کے مطابق ہو۔ چاہے آپ کو SEO، مارکیٹنگ، یا معلوماتی مقاصد کے لئے مواد کی ضرورت ہو، میں تحریر کو آپ کی ضروریات کے مطابق ڈھالتا ہوں۔ تفصیلی تحقیق: اعلی معیار کا مواد ٹھوس تحقیق پر مبنی ہوتا ہے۔ میں موضوع میں گہرائی سے جھانکتا ہوں، متعلقہ ڈیٹا اور بصیرت جمع کرتا ہوں تاکہ درست اور قیمتی معلومات فراہم کی جا سکے۔ یہ تفصیلی نقطہ نظر آپ کے مواد کو قابل اعتبار اور معلوماتی بناتا ہے۔ دلچسپ اور قابلِ مطالعہ: میری تحریر قارئین