Skip to main content

امیر جان

امیر جان میری دادی کا نام ہے، اور ان کے ساتھ گزرا ہوا وقت میری زندگی کا ایک قیمتی حصہ ہے۔ وہ نہایت محبت کرنے والی، دیکھ بھال کرنے والی اور ہمیشہ میرے ساتھ ہر قدم پر موجود رہنے والی ہستی تھیں۔ ان کا روزانہ کا معمول، جس میں وہ مجھے مسجد میں چھوڑتی اور دودھ پلانے آتی تھیں، ان کی بے پناہ محبت اور خلوص کی علامت تھا۔ ان کی یادیں آج بھی میرے دل میں زندہ ہیں اور مجھے ہمیشہ ان کی شفقت اور قربت کا احساس دلاتی ہیں۔

یادوں کی دنیا میں جھانکنے سے نہ صرف ہم اپنی ماضی کی زندگی کے خوبصورت لمحات کو محسوس کرتے ہیں، بلکہ وہ محبت اور رشتوں کی اہمیت کو بھی اجاگر کرتی ہیں۔ ایک ایسا ہی قیمتی رشتہ میری زندگی میں میری دادی کے ساتھ تھا۔ میری دادی کا روزانہ کا معمول، جس میں وہ مجھے مسجد میں چھوڑنے اور پھر نماز کے بعد دودھ پلانے آتی تھیں، میرے بچپن کی ایک اہم یاد ہے۔ اس یاد میں میری دادی کی محبت اور دیکھ بھال ہمیشہ کے لئے دل میں نقش ہو گئی ہے۔

 بچپن کی زندگی اور سکول کا معمول

بچپن میں، جب میں دوسری یا تیسری جماعت میں تھا، میں ایف جی ہائی سکول نمبر 9 کا طالب علم تھا۔ سکول کی زندگی بہت سادہ اور خوشگوار تھی۔ صبح سویرے اٹھنا، یونیفارم پہننا، اور سکول کے لئے تیار ہونا روز کا معمول تھا۔ سکول میں اساتذہ کی مہربانی اور دوستوں کے ساتھ کھیلنا میری زندگی کا ایک حصہ تھا۔ ہر دن نئے اسباق، نئی چیزیں سیکھنا، اور چھوٹے چھوٹے امتحانات کا سامنا کرنا میری نشوونما کا حصہ تھا۔

سکول کے بعد کا وقت بھی بہت خاص ہوتا تھا۔ سکول کے ختم ہونے پر میں جلدی سے گھر واپس آتا، جہاں میری دادی میرا انتظار کر رہی ہوتی تھیں۔ گھر کا ماحول پر سکون اور محبت بھرا تھا۔ میری دادی میری تعلیم اور تربیت میں بہت دلچسپی لیتی تھیں۔ وہ ہمیشہ میرے ہوم ورک میں مدد کرتی تھیں اور اگر کسی دن میں کسی مسئلے کا سامنا کرتا، تو وہ مجھے نصیحت اور رہنمائی کرتی تھیں۔

 مسجد اور قاری صاحب کے ساتھ وقت

سکول کے بعد میری ایک اور ذمہ داری ہوتی تھی، اور وہ تھی مسجد جانا۔ ہمارے محلے کی مسجد میرے نانا ابو نے بنوائی تھی، اور یہ مسجد ہماری زندگی کا ایک اہم حصہ تھی۔ ہر روز عصر کی نماز کے بعد میری دادی مجھے مسجد چھوڑنے لے جاتی تھیں، جہاں میں قاری صاحب سے قرآن کی تعلیم حاصل کرتا تھا۔

قاری صاحب بہت مہربان اور صبر والے تھے۔ ان کے ساتھ میرا وقت گزرنا نہ صرف دینی تعلیم کے لئے مفید تھا بلکہ وہ میری شخصیت کی تعمیر میں بھی اہم کردار ادا کرتے تھے۔ قرآن کی تلاوت، تجوید کی تعلیم، اور اسلامی اخلاقیات کا درس میرے روزمرہ کا حصہ تھا۔

مسجد کا ماحول بہت پر سکون تھا۔ بچے اپنی کتابوں میں مصروف ہوتے تھے اور ہر طرف سے قرآن کی تلاوت کی آوازیں سنائی دیتی تھیں۔ مسجد کی دیواروں میں سکون اور روحانیت کا احساس تھا جو میرے دل کو ہمیشہ راحت دیتا تھا۔

 دادی کا مسجد میں دودھ پلانے کا معمول

لیکن میری مسجد کی یادوں میں سب سے خاص یاد میری دادی کی ہے۔ عصر کے وقت وہ مجھے قاری صاحب کے پاس چھوڑ دیتی تھیں، اور مغرب کے وقت جب میں مسجد میں ہوتا، تو وہ میرے لئے دودھ لے کر آتی تھیں۔ یہ ان کا روز کا معمول تھا، اور اس محبت بھری خدمت نے میری زندگی میں گہرا اثر ڈالا۔

محلے کے بچے اور لوگ جانتے تھے کہ مغرب کی نماز کے بعد راجے کی دادی مجھے بلانے آتی ہیں۔ جب وہ آتی تھیں، تو ہر کوئی کہتا کہ "راجے کی دادی آئی ہیں، اور وہ دودھ لے کر آئی ہیں"۔ اس وقت کا منظر آج بھی میری آنکھوں کے سامنے آ جاتا ہے۔ وہ محبت بھری نظر اور ان کا ہنستا ہوا چہرہ میرے دل میں ہمیشہ کے لئے نقش ہو گیا ہے۔

یہ معمول اس وقت تک چلتا رہا جب تک ہم لوگ لوسر شرفو، جو واہ کینٹ کے قریب واقع تھا، سے راولپنڈی شفٹ نہیں ہوگئے۔ اس کے بعد ہماری زندگی میں بہت سی تبدیلیاں آئیں، لیکن میری دادی کا یہ معمول اور ان کی محبت کی یہ خاص نشانی میری زندگی کا ہمیشہ کے لئے حصہ بن گئی۔

 لوسر شرفو کی یادیں

لوسر شرفو ایک چھوٹا سا گاؤں تھا، جہاں ہر کوئی ایک دوسرے کو جانتا تھا۔ گاؤں کی زندگی بہت سادہ تھی، اور لوگ ایک دوسرے کی مدد کرنے میں ہمیشہ پیش پیش رہتے تھے۔ ہمارے گاؤں میں ایک خوبصورت سماجی ماحول تھا جہاں بچے آزادانہ طور پر کھیلتے اور بڑوں کا احترام کرتے تھے۔

اس وقت لوسر اور واہ کینٹ کے درمیان کوئی دیوار نہیں تھی، جس کی وجہ سے لوگ آزادانہ آتے جاتے تھے۔ ہماری زندگی کا زیادہ تر وقت گاؤں کے ماحول میں گزرتا تھا، جہاں درخت، کھیت، اور کھلی فضا ہمیں فطرت کے قریب رکھتے تھے۔ یہاں کا ماحول نہایت پر سکون اور روحانی تھا۔

جب ہم لوسر شرفو میں رہتے تھے، تو میرے نانا ابو کی بنوائی ہوئی مسجد ہمارے گھر کے قریب تھی۔ یہ مسجد ہماری زندگی کا مرکز تھی، جہاں گاؤں کے لوگ جمع ہوتے تھے، عبادت کرتے تھے، اور ایک دوسرے سے ملتے تھے۔

 راولپنڈی میں نئی زندگی کا آغاز

لوسر سے راولپنڈی شفٹ ہونا ہمارے لئے ایک بڑی تبدیلی تھی۔ شہر کی زندگی گاؤں کے مقابلے میں بہت مختلف تھی۔ یہاں کی تیز رفتار زندگی، گلیوں کی بھیڑ بھاڑ، اور نئے ماحول نے ہماری زندگی کے معمولات کو بدل دیا۔ لیکن میری دادی کی محبت اور ان کا وہ معمول جو لوسر میں تھا، وہ ہمیشہ میرے دل میں زندہ رہا۔

اگرچہ ہم نے نئی زندگی شروع کی، لیکن وہ یادیں اور معمولات جو لوسر میں تھے، کبھی فراموش نہیں ہو سکے۔ میری دادی کا وہ دودھ پلانے کا عمل، ان کی محبت اور قربت، اور میرے بچپن کی وہ سنہری یادیں ہمیشہ میرے ساتھ ہیں۔

 دادی کی محبت اور زندگی پر اثرات

میری دادی کی محبت اور ان کا روز کا معمول نہ صرف میرے بچپن کو خوبصورت بنایا، بلکہ انہوں نے میری شخصیت پر بھی گہرے اثرات چھوڑے۔ ان کی شفقت، دیکھ بھال، اور روزانہ کی زندگی میں ان کی مستقل مزاجی نے مجھے زندگی کے اہم اسباق سکھائے۔ ان کی محبت بھری خدمت نے مجھے یہ سکھایا کہ رشتے اور محبت زندگی میں سب سے زیادہ اہمیت رکھتے ہیں۔

آج جب میں اپنی زندگی کے مختلف مراحل سے گزرتا ہوں، تو دادی کی وہ محبت اور ان کا معمول میری زندگی کے ہر پہلو میں میرے ساتھ ہوتا ہے۔ وہ یادیں مجھے یاد دلاتی ہیں کہ زندگی میں محبت اور قربت کی کتنی اہمیت ہے، اور کیسے چھوٹے چھوٹے معمولات ہماری زندگی کو خوشیوں سے بھر سکتے ہیں۔

میری دادی کے ساتھ گزارا ہوا وقت اور ان کی محبت بھری عادات میرے لئے زندگی کا ایک قیمتی سرمایہ ہیں۔ ان کا معمول، جس میں وہ مجھے مسجد میں چھوڑتی اور دودھ پلانے آتی تھیں، میری زندگی کا ایک ناقابل فراموش حصہ ہے۔ یہ یادیں ہمیشہ میرے ساتھ رہیں گی اور مجھے اس بات کی یاد دہانی کراتی رہیں گی کہ محبت اور رشتے ہماری زندگی میں کیا معنی رکھتے ہیں۔

امیر جان میری دادی راولپنڈی صدر کے ایک ہسپتال میں داخل ہوئیں اور چند دن وہاں زیر علاج رہنے کے بعد اپنے خالق حقیقی سے جا ملیں۔ ان کے انتقال کے بعد ہم ان کے میت کو لے کر لوسر شرفو آئے، جہاں ان کی تدفین گاؤں کے قبرستان میں کی گئی۔ یہ وہی گاؤں تھا جہاں ہم نے اپنا بچپن گزارا اور جہاں کی یادیں ہماری زندگی کا حصہ ہیں۔ ان کی وفات نے ہمیں ایک گہرا صدمہ دیا، لیکن ان کی محبت اور یادیں ہمیشہ ہمارے دلوں میں زندہ رہیں گی۔

آج جب بھی میرا گزر لوسر شرفو کے قبرستان کے راستے سے ہوتا ہے، تو قدرتی طور پر میری زبان پر ان کے لئے دعائیں آجاتی ہیں۔ یہ راستہ اور یہ قبرستان میری دادی اور میرے والد صاحب سمیت ان تمام لوگوں کی یاد دلاتے ہیں جو ہم سے بچھڑ چکے ہیں۔ میں ہر دفعہ ان سب مرحومین کے لئے دعا کرتا ہوں کہ اللّٰه پاک ان کو اپنی جوارِ رحمت میں اعلیٰ مقام عطا فرمائے اور تمام مسلمانوں کو جنت الفردوس میں جگہ نصیب کرے۔ آمین۔ 

تحریر و تحقیق

عطاءالمنعم

واہ کینٹ پاکستان


.

.

Comments

Popular posts from this blog

House Designing

Round Stair

Online Training Courses

Online Training Courses Well Control School Overview Well Control School (WCS) offers IADC and IWCF accredited well control training for drilling, workover/completion, coiled tubing, snubbing and wireline operations. WCS courses are available in instructor-led, web-based and computer-based format, and are accredited by IACET for CEU credits at the introductory, fundamental and supervisory levels. System 21 e-Learning The System 21 e-Learning program provided by Well Control School uses interactive tasks and role-playing techniques to familiarize students with well control concepts. These self-paced courses are available in web-based and computer-based format. This program offers significant cost savings, as training is available at any location and any time around the world with 24/7 customer support. Classroom Training Well Control School provides IADC and IWCF accredited courses led by certified subject-matter experts with years of field experience. Courses are of

میں آپ کے لئے مضامین اور بلاگ لکھوں گا

میں آپ کے لئے مضامین اور بلاگ لکھوں گا کیا آپ کو ایسے اعلی معیار کے، دلچسپ مواد کی ضرورت ہے جو آپ کے سامعین سے ہم آہنگ ہو؟ تو پھر آپ کی تلاش ختم ہوئی! میں ایسے مضامین اور بلاگ پوسٹس لکھنے میں مہارت رکھتا ہوں جو آپ کی مخصوص ضروریات اور مقاصد کے مطابق ہیں۔ مختلف صنعتوں اور موضوعات کی گہری تفہیم کے ساتھ، میں ہر تحریر کو نہ صرف معلوماتی بلکہ دلکش اور قارئین کی توجہ برقرار رکھنے کے لئے تیار کرتا ہوں۔ میری تحریری خدمات کیوں منتخب کریں؟ حسب ضرورت مواد: ہر مضمون یا بلاگ پوسٹ آپ کے برانڈ کے لئے خصوصی طور پر تیار کی جاتی ہے، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ یہ آپ کی آواز، انداز اور مقاصد کے مطابق ہو۔ چاہے آپ کو SEO، مارکیٹنگ، یا معلوماتی مقاصد کے لئے مواد کی ضرورت ہو، میں تحریر کو آپ کی ضروریات کے مطابق ڈھالتا ہوں۔ تفصیلی تحقیق: اعلی معیار کا مواد ٹھوس تحقیق پر مبنی ہوتا ہے۔ میں موضوع میں گہرائی سے جھانکتا ہوں، متعلقہ ڈیٹا اور بصیرت جمع کرتا ہوں تاکہ درست اور قیمتی معلومات فراہم کی جا سکے۔ یہ تفصیلی نقطہ نظر آپ کے مواد کو قابل اعتبار اور معلوماتی بناتا ہے۔ دلچسپ اور قابلِ مطالعہ: میری تحریر قارئین